Merhaba
Belediyelere egitim destegi veren bir firma, emekli sandığına bağlı bir ögretmenin yaz döneminde egitim vermesi için anlaşıyor fakat muhasebeleştirme ve bodrolama hakkında kafamıza takılan konular var.
1-Ögretmen emekli sandığına bağlı olduğu için sigortalanamıyor ne yapılmalı
Bu durumda gider pusulası ile işlem yapmayı düşündüm doğrumudur.2 aylık bir dönem olacak
2- Gider pusulası ile işlem yapılınca acaba ögretmenin maaşına yansıtılması gereken bir durummudur.Ek gelir olarak ,fakat işlemi milli egitim aracılığıyla yapmayacağımızı düşündüğümüzde sadece gider pusulası kesmek dahamı mantıklıdır.
3- Gider pusulası hangi oranda olacak hizmet alımlarında %10 diye biliyorum fakat Belediye %15 dir der.
Daha önce bu tür bir işlem yapmış olan var ise yardımcı olursa çok memnun olurum
Belediyelere egitim destegi veren bir firma, emekli sandığına bağlı bir ögretmenin yaz döneminde egitim vermesi için anlaşıyor fakat muhasebeleştirme ve bodrolama hakkında kafamıza takılan konular var.
1-Ögretmen emekli sandığına bağlı olduğu için sigortalanamıyor ne yapılmalı
Bu durumda gider pusulası ile işlem yapmayı düşündüm doğrumudur.2 aylık bir dönem olacak
2- Gider pusulası ile işlem yapılınca acaba ögretmenin maaşına yansıtılması gereken bir durummudur.Ek gelir olarak ,fakat işlemi milli egitim aracılığıyla yapmayacağımızı düşündüğümüzde sadece gider pusulası kesmek dahamı mantıklıdır.
3- Gider pusulası hangi oranda olacak hizmet alımlarında %10 diye biliyorum fakat Belediye %15 dir der.
Daha önce bu tür bir işlem yapmış olan var ise yardımcı olursa çok memnun olurum