Hazır olduğunuzda haber verin Elimizden gelen yardımı da yaparız inşallah
Hazır olduğunuzda haber verin Elimizden gelen yardımı da yaparız inşallah
Büro açmak için sene başını beklemek daha mı doğru olur üstadlar?
Ben de kafama koydum ve yazın yavaş yavaş girişimlere başlayacağım..
Eskiden miş o mantık. Mükellef sene sonu yada başı nedir bilmiyor. Defteri verecekse veriyor yoksa yok.
Sn. Meslektaşlarım,
Bende kendi ofisimi açtım. Geçen sene Ekim ayında çalışmalara başladım ve Mart ayında açtım. Ne zaman açılır diye sorarsanız kendinizi maddi, manevi ve tecrübe olarak yeterli gördüğünüz zaman derim.(bu benim takdirim tecrübeli arkadaşlara bilmişlik taslamak istemem)
İnanın sorunlar sözleşme yapmaya başlarken başlıyor ve devam ediyor. Güvendiğim kişiler çok şükür yüzümü kara çıkartmadı (tabi arada firelerim oldu).
Aylık giderler gerçekten düşündüğümden fazla çıktı.
Kira+Aidat+Yemek+Bağ-kur+Yol+Araç bakım ve yakıt+Stajyer maaşı+Elektrik+Telefon+Su+İnternet+Kırtasiye malzemesi+Müşteriye yemek ısmarlama+Düğünlerine katılma +İSMMMO aidatı vb. devam ediyor. (burada cebime kalacak parayı yazmadım birikmişiniz vardır diye düşünüyorum)
Tek defterle başlayacak arkadaşlar tekrar düşünün hatta 40 kere düşünün. Herşey plan dahilinde olmalı. 1 yıl geç açın ama defter toplayın. eğer toplayamıyorsanız zaten problem var demektir.
İşte problem ve kısır döngü orada başlıyor Büro olmadan ne kadar defter toplanabilir? Tamam sana vereceğim muhasebemi diyen adam ne kadar bekletilebilir? Oturup bir plan program yapılmalı illaki ama biraz cesaret işi bence.
Başarılarınızın devamını dilerim inşallah yıllar sonra bende böyle msj yazarım buraya