kanun maddesi tartışmak için yazılmadı. maddenin tartışılacak hali de yok Apaçık ortada
Aynı durumu müşteri memnuniyeti açısından irdeleyelim;
müşteri memnuniyetinin en önemli unsurlarından biride;
STAJYERLERDİR.
24-25 yaşında bir arkadaşın,
meslek kanununa aykırı bir eylemin risklerini göze alsa da
3 gün esnaf olarak kendi işyerinde çalışıp 2 gün de anlaştığı büroda stajyer olarak kendini göstermesinin müşteriye sağladığı memnuniyet düzeyi nasıl olacaktır.
müşteri memnuniyetini hedef almış bir mali müşavirin çalıştırdığı elemanların ve stajyerlerin kalitesi ve bilgi düzeyi ,elemanların müşterilere tavrı v.s.direk müşterilere yansıyacaktır.stajyerlerin verimli çalışması ,ayrıca büronun kültürünü yansıtması bakımından da ,müşteri memnuniyetinin en önemli halkasıdır.
naylon staj yapılması ile müşteri memnuniyeti arasında negatif bir korelasyon olduğu açık ;D
mali müşavirler açısından da yazılacaklar var tabi