İstifa Eden İşçiye Verilen Kıdem ve İhbar Tazminatı Hk.

Üyelik
23 Mar 2006
Mesajlar
14
İşyerimizde şöyle bir uygulama yapılmakta: Anlaşmalı olarak istifa eden işçilere kıdem ve ihbar tazminatı ödenmekte olup bu ödemeler için kıdem ve ihbar tazminatı bordrosu düzenlenmekte.Ancak benim kanaatime göre bu uygulama yanlış.Sizce bu uygulama doğrumudur?ya da nasıl bir uygulama yapmak gerekir.Mesela bazı firmalar bu rakamları son bordrolarında prim olarak personele veriyormuş.İstifa eden personele kıdem tazminatı vermenin ne gibi mahzurları vardır.Bununla ilgili kanun,link,tebliğ ya da yargıtay kararı varmıdır?acele yardım.teşekkürler.İyi çalışmalar...
 
gider olarak kayıtlarınıza alamazsınız. KKEG yapmalısınız
 
ödediğiniz parayı sosyal yardım olarak dikkate alıp ssk ve vergisini tam olarak kesip ödemeniz gerekir.
 
İstifa eden işiçiye kıdem tazminatı ödemesi

Merhaba,
Bu konu daha önce forumda tartışılmıştır.Tıklayınız
 
Üst