deeper_blue
Katkı Sunan Üye
Ynt: Türmob eğitimleri hk.
İlave olarak:
kalabalık lokasyonlarda interaktif eğitimin zor olduğunu (soru cevap şeklinde) hepiniz takdir edersiniz, arkadaşlarımızın tamamınında aynı bilgi düzeyinde olmayacağınızıda (kaldıki ifadelerde bu yönde)
Nacizane tavsiyem eğitmene ait email adresinin eğitim sonunda alınıp tereddütte kalınan hususlar üzerine yazılı olarak görüş ve tartışmalarda bulunmak. böylelikler gerek eğitimicinin konsantrasyonunu gerekse zamanı efektif kullanmanın yolu açılacaktır.
Unutmamalıki sizin sorduğunun soru ile konu mecrasından çıkıp diğer bir meslektaşın ilgisini kaybetmeye neden olabilir.
Saygılarımla;
mrpizmir ' Alıntı:'Sınıflarda standartı 1 kere bile okumadan geliyor meslektaşlar, konu hakkında ne bilgi nede fikir sahibiler,'
Siz eğitimlere nerede katıldınız bilmiyorum ama benim katıldığım yerde spk sınavına giren arkadaşlar vardı. tam seti bilenlerde vardı.Birkaç sfesifik konuya eğitmenlerden daha iyi yorum getirenlerde...Sizin eğitime katıldığınız yere nazaran en azından sınıfın %50 'si durumu kavramıştı. Bir kısmıda henüz yeni duyuyordu.Onlar da Nasıl yapabiliriz ve kaynaklar nelerdir diye sordular.
Eğitmenleri bireysel olarak kötülemenin bir manası da yok.Sektör tecrübeleri olmadığı için çoğu acemi ve bir kısmıda konuları ezberlemiş .Yorum kısmında takılıp kalıyorlar.
Ayrıca bu eğitimler konuya giriş bile değil.Bu alana yönelmek isteyenlerin çok fazla çalışmaları gerekecek.
İlave olarak:
kalabalık lokasyonlarda interaktif eğitimin zor olduğunu (soru cevap şeklinde) hepiniz takdir edersiniz, arkadaşlarımızın tamamınında aynı bilgi düzeyinde olmayacağınızıda (kaldıki ifadelerde bu yönde)
Nacizane tavsiyem eğitmene ait email adresinin eğitim sonunda alınıp tereddütte kalınan hususlar üzerine yazılı olarak görüş ve tartışmalarda bulunmak. böylelikler gerek eğitimicinin konsantrasyonunu gerekse zamanı efektif kullanmanın yolu açılacaktır.
Unutmamalıki sizin sorduğunun soru ile konu mecrasından çıkıp diğer bir meslektaşın ilgisini kaybetmeye neden olabilir.
Saygılarımla;